1/2 GP-Cha, TB Gate, Mohakhali, Dhaka - 1212, BD

Drop in Inbox

Contact For Business

info[at]addressschool[dot]com

Email Us

Mon-Sun 9:00-12.00

We are open 24/7



Welcome to AddressSchool.com an on-line platform for connecting businesses all over the world.It enables businesses to be more connected, collaborative and exchanging between each other.Our business directory model is designed to assist business inquiry generation and conversion for our trusted and verified advertisers.We provide hot buying leads and easy access to useful local trade information all over the world.Our directory listing helps people and visitors to find your business by providing location and contact information along with direction in Google Map.If you don't find your business enlisted in our website click on ADD TO LIST for free listing.

Da Day An Chau logo Da Day An Chau

5 (1 Reviews) | Write a review
Find Near By

Vietnam
Hanoy
Pharmacy
Khu dô th? Thanh Hà, Hà Ðông, Hà N?i
0369617500
0369617500
Monday: 08:00 AM - 05:00 PM,Tuesday: 08:00 AM - 05:00 PM,Wednesday: 08:00 AM - 05:00 PM,Thursday: 08:00 AM - 05:00 PM,Friday: 08:00 AM - 05:00 PM,Saturday: 08:00 AM - 05:00 PM,Sunday: 08:00 AM - 05:00 PM
Show Map

Với mục đích đem tới cho mọi người những kiến thức chăm sóc sức khỏe dạ dày. Website Dạ dày an châu  với đội ngũ Bác sĩ, Dược sĩ chuyên môn cao sẽ mang đến cho mọi người những thông tin về bệnh, cách điều trị mới nhất và hiệu quả nhất.

Trang web một trong những nguồn thông tin đáng tin cậy về lĩnh vực sức khỏe, y tế và gia đình hứa hẹn sẽ mang tới cho bạn đọc những thông tin chuẩn xác, và nhanh nhất. Nhằm Đem lại những giá trị chuyên môn tốt nhất về 1 trang sức khỏe uy tín hàng đầu tại việt nam. Đội ngũ của chúng tôi luôn làm việc không ngừng nghỉ để tổng hợp và chắt lọc những kiến thức về sức khỏe và y tế mới nhất trên thế giới từ những Bác sĩ, Dược sĩ có chuyên môn cao với những đánh giá y khoa đa đạng và chính xác nhất trong mọi lĩnh vực về sức khỏe để mang tới người việt.

Dạ Dày An Châu đã được nghiên cứu tiền lâm sàng tại Đại Học Y Hà Nội cho kết quả tốt trong hỗ trợ bảo vệ thực quản, giảm tổn thương viêm loét do Trào Ngược Dạ Dày Thực Quản gây ra. Hỗ trợ giảm các triệu chứng Trào Ngược Dạ Dày Thực Quản và Viêm Dạ Dày.

 

Share on social media:

Reviews


No reviews providedWrite a review


Frequently Asked Questions about Da Day An Chau

Q: Where is Da Day An Chau?

A: Da Day An Chau is located at: Khu dô th? Thanh Hà, Hà Ðông, Hà N?i, Vietnam


Q: What are the coordinates of the Da Day An Chau?

A: Latitude: 21.0277644, Longitude: 105.8341598


Q: How is Da Day An Chau rated?

A: Da Day An Chau has not rated yet on addressschool.com


Q: What days are Da Day An Chau open?

A: Da Day An Chau is open on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday


Businesses Nearby Da Day An Chau, Hanoy, Vietnam