1/2 GP-Cha, TB Gate, Mohakhali, Dhaka - 1212, BD

Drop in Inbox

Contact For Business

info[at]addressschool[dot]com

Email Us

Mon-Sun 9:00-12.00

We are open 24/7



Welcome to AddressSchool.com an on-line platform for connecting businesses all over the world.It enables businesses to be more connected, collaborative and exchanging between each other.Our business directory model is designed to assist business inquiry generation and conversion for our trusted and verified advertisers.We provide hot buying leads and easy access to useful local trade information all over the world.Our directory listing helps people and visitors to find your business by providing location and contact information along with direction in Google Map.If you don't find your business enlisted in our website click on ADD TO LIST for free listing.

Unidos Legales Personal Injury Lawyers logo Unidos Legales Personal Injury Lawyers

5 (1 Reviews) | Write a review
Find Near By

Los Angeles
Law Firm
7108 De Soto Ave, Canoga Park, CA 91303, EE.UU.
8182808501
8182808501
Monday: Open 24 hours,Tuesday: Open 24 hours,Wednesday: Open 24 hours,Thursday: Open 24 hours,Friday: Open 24 hours,Saturday: 09:00 AM - 05:00 PM,Sunday: 09:00 AM - 05:00 PM
Show Map

Unidos Legales Abogados de Lesiones Personales en Los Ángeles, CA, se enorgullece en proveer un proceso compasivo y eficaz para cada víctima de accidente. Barry P. Goldberg fundó Unidos Legales en el 2005, después de casi dos décadas de experiencia con la Ley de Lesiones Personales en California. Ha trabajado duro para crear una reputación como una de los mejores firmas  de abogados de lesiones personales que hay, y es reconocido por abogados defensores, compañías de seguros, y dentro de círculos de profesionistas.

Esta brillante reputación demuestra lo duro que el equipo de Unidos Legales ha trabajado para sus clientes durante más de 15 años, y lo duro que trabajarán para usted en un momento difícil tras sufrir un accidente automovilístico.

Si has resultado lesionado en un accidente automovilístico, en un accidente de motocicleta, en un accidente de viaje compartido, en un accidente con un camión, en un accidente peatonal, o en un accidente de bicicleta, querrás que el equipo legal de Unidos Legales esté de tu lado. Trabajaremos arduamente por su caso de lesiones personales hasta obtener la máxima compensación económica permitida por la ley de California. Lucharemos por obtener un acuerdo justo para la recuperación de sus lesiones y daños materiales. Si es necesario, nuestro equipo de abogados de accidentes está preparado y listo para ir a los tribunales a pelear por su caso. ¡No nos conformaremos con menos!

Conocemos la gran comunidad hispano hablante que hay en Los Ángeles, California, por eso contamos con un equipo de abogados de accidentes que brindarán una consulta completamente en Español para su mejor comprensión y que no hayan vacíos en lo que una víctima de accidente debe hacer o no.

Nuestras consultas son siempre gratis sin ningún compromiso.

Como abogados de lesiones personales en Los Ángeles, California, nos enfocamos en:

  1. Accidentes de autos
  2. Accidentes de motocicletas
  3. Accidentes de camión
  4. Accidentes de bicicletas
  5. Accidentes de peatón
  6. Accidentes de Uber / Lyft
  7. Mordedura de perro
  8. Resbalón y caída
  9. Lesiones catastróficas
  10. Muerte por negligencia
Share on social media:

Reviews


No reviews providedWrite a review


Frequently Asked Questions about Unidos Legales Personal Injury Lawyers

Q: Where is Unidos Legales Personal Injury Lawyers?

A: Unidos Legales Personal Injury Lawyers is located at: 7108 De Soto Ave, Canoga Park, CA 91303, EE.UU., United States


Q: What are the coordinates of the Unidos Legales Personal Injury Lawyers?

A: Latitude: 34.1994630189438, Longitude: -118.588089788119


Q: How is Unidos Legales Personal Injury Lawyers rated?

A: Unidos Legales Personal Injury Lawyers has not rated yet on addressschool.com


Q: What days are Unidos Legales Personal Injury Lawyers open?

A: Unidos Legales Personal Injury Lawyers is open on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday


Businesses Nearby Unidos Legales Personal Injury Lawyers, Los Angeles, United States